Close

Schulstad – Strategi KickOff

UDFORDRING
Ny ledelse har behov for hurtigt og effektivt at sikre vækst i omsætning , indtjening og markedsandele. Der er brug for at skabe passion i organisation og have en fælles plan for at nå målet.

LØSNING
Skræddersyet Instant Business Camp med 25 ledere, udvalgte medarbejdere, 2 ledelses repræsentanter fra kollegaer i branchen – Arla Food og Carlsberg, samt en række eksperter på udvalgte områder, 12 timer.

RESULTAT
På 12 timer blev der skabt 3 konkrete og effektive løsninger på udfordringerne.

Organisationen passioneret og motiveret gennem ejerskab for fælles løsninger. 3 konkrete dokumenterede løsninger beskrevet med oplæg til efterfølgende forankring i organisationen.


logo-lantmannen

Adm. direktør Carsten Lyngsø Thomsen / Schulstad Läntmannen:
”Denne anderledes måde at arbejde på gør det meget mere effektivt at finde fælles løsninger på tværs af organisationen og vi forkorter hermed vor udviklingsproces”

Ulrich Sørensen / Arla Foods amba:
”Jeg deltager som ekstern partner og bidrager med mine erfaringer om hvordan Arla gør det med butikken som salgsmedie. Jeg tager en masse ideer og netværk med retur til Arla”