Close

Volvo - Bedre bundlinje med kunderne

UDFORDRING
Krav om markante bundlinje forbedringer. Behov for ny tænkning og nye løsninger.

LØSNING
Instant Business Camp med kunderne, 100 ledere, alle medarbejdere, samt en række eksperter på udvalgte områder, 4 timer.

RESULTAT
20 dokumenterede løsninger på 4 timer til hvordan Volvo kan nå hjem på bundlinjen. Kunder involveret for første gang i direkte ideudvikling on-the-go sammen med organisationens medarbejdere.


volvo_logo1

Adm. direktør Per Stjernqvist
Volvo Entreprenørmaskiner:

”Jeg ser den økonomiske krise som en mulighed for at distancere sig fra konkurrenterne. Det kræver at hele virksomheden inddrages i at skabe og implementere nye ideer hurtigt og effektivt. Vi har med stor succes anvendt ”Instant Business Camp” metoden, og Frederikke Kroon´s efterfølgende vejledning har sikret os flotte økonomiske resultater i vores virksomhed”