Beklager rodet

Vi er igang med at opdatere vores website efter serveropdateringer, så det kan rode lidt.

Case: Schulstad

Schulstad – Strategi KickOff

UDFORDRINGNy ledelse har behov for hurtigt og effektivt at sikre vækst i omsætning , indtjening og markedsandele. Der er brug for at skabe passion i organisation og have en fælles plan for at nå målet.LØSNINGSkræddersyet Instant Business Camp med 25 ledere, udvalgte medarbejdere, 2 ledelses repræsentanter fra kollegaer i branchen – Arla Food og Carlsberg, samt en række eksperter på udvalgte områder, 12 timer.

RESULTATPå 12 timer blev der skabt 3 konkrete og effektive løsninger på udfordringerne.Organisationen passioneret og motiveret gennem ejerskab for fælles løsninger. 3 konkrete dokumenterede løsninger beskrevet med oplæg til efterfølgende forankring i organisationen.

Adm. direktør Carsten Lyngsø Thomsen / Schulstad Läntmannen:”Denne anderledes måde at arbejde på gør det meget mere effektivt at finde fælles løsninger på tværs af organisationen og vi forkorter hermed vor udviklingsproces”Ulrich Sørensen / Arla Foods amba:”Jeg deltager som ekstern partner og bidrager med mine erfaringer om hvordan Arla gør det med butikken som salgsmedie. Jeg tager en masse ideer og netværk med retur til Arla”