Beklager rodet

Vi er igang med at opdatere vores website efter serveropdateringer, så det kan rode lidt.

Case: Volvo

Volvo – Bedre bundlinje med kunderne

UDFORDRINGKrav om markante bundlinje forbedringer. Behov for ny tænkning og nye løsninger.LØSNINGInstant Business Camp med kunderne, 100 ledere, alle medarbejdere, samt en række eksperter på udvalgte områder, 4 timer.

RESULTAT20 dokumenterede løsninger på 4 timer til hvordan Volvo kan nå hjem på bundlinjen. Kunder involveret for første gang i direkte ideudvikling on-the-go sammen med organisationens medarbejdere.

Adm. direktør Per StjernqvistVolvo Entreprenørmaskiner:”Jeg ser den økonomiske krise som en mulighed for at distancere sig fra konkurrenterne. Det kræver at hele virksomheden inddrages i at skabe og implementere nye ideer hurtigt og effektivt. Vi har med stor succes anvendt ”Instant Business Camp” metoden, og Frederikke Kroon´s efterfølgende vejledning har sikret os flotte økonomiske resultater i vores virksomhed”